משרדי חברת תרופות | עיצוב מסדרונות
עיצוב גרפי למשרדים של חברת תרופות, בדגש על מסדרונות ארוכים ומחולקי זכוכית שהיו נייטרליים וקרים. המטרה הייתה להכניס זהות, אנרגיה ותנועה לחלל – בלי להעמיס ויזואלית ובלי לפגוע בתחושת הניקיון והדיוק שמאפיינת את עולם הפארמה.
פותחו שתי שפות גרפיות שונות:
באופציה הראשונה: קיר מסדרון דינמי עם צורות תלת־ממדיות בצבעי ירוק, חמרה, בורדו ונגיעות זהב, יחד עם מילים ערכיות כמו INNOVATION, TEAMWORK, EXCELLENCE שמדגישות את תרבות הארגון.
באופציה השנייה: גרפיקה רכה ומינימליסטית בגווני בז’, אוף־וייט, אפור ותכלת, עם קשתות וצורות מופשטות שיוצרות שקט, סדר ואחידות לכל אורך הקומה.
התוצאה: מסדרונות שהופכים לחלק מהמותג. גם מקצועיים, גם אסתטיים, ומותאמים בדיוק לאופי של חברת תרופות מובילה.